Wednesday, December 22, 2010

Semakin memanasnya fiala AFF suzuki 2010

Menjelang pertembungan pasukan garuda menentang harimau.

Lebihkurang 2 hari shaja lagi merlawanan akhir pusingan pertama antara indonesia dan malaysia akan berlangsung di bukit jalil KL,
Kedua2 pasukan melahirkan rasa keyakinan untuk menang, & dan perang psiologi mula di lancarkan kenyataan jurulatih indonesia (Alfrid riedl) yg merendah diri dan memberi pujian menggunung terhadap pasukan harimau ternyata di anggap serangan psiologi oleh juru latih malaysia (K Rajagobal).
Manakala barisan pertahanan malaysia berikrar akan merantai pergerakan serangan indonesia terutamanya gonjales dan penyerang syap yg lincah dan di gerunai oktopianus, kesilapan yg lalu higga menyebabkan kekalahan memalukan 1-5 tidak akan berulang katanya.
Penyerang sekuad merah putih, hamka hamzah tampilmenyuarakan betapa malaysia pimpinan K Rajagobal sudah jauh berkembang maju saat ini.
Namun, penggempur itu akur dia tidak sama sekali gentar dengan lawn khasnya benteng pertahanan apabila bertekad membantu skuad ,merah putih, mencari goal menjelang perlawanan akhir pertama piala suziki AFF di stadium nasional bukitjalil kuala lumpur ahad ini. “Kenapa harus takut bertanding dengan malaysia?” seperti di petik dala berita harian hari ini 23 disember 2010.
Manakala kedutaan besar indonesia di malaysia telah bersiap sedia untuk menjual tiket yg di sediakan sebanyak 15.000 untuk penyokog sekuad merah putih, lebih memeriahkan keadaan sebahagian mentri kabinet susilo jilid 2 akan hadir untuk memberi sokongan pada perlawanan tersebut nanti.

0 ulasan :

Post a Comment

terima kasih karena berkunjung di halaman kami...