Monday, August 2, 2010

warga negeri perak gempar dgn vedio porno lelaki LOMBOK dgn gadis dari MEDAN

SUNGAI PETANI: Belumpun reda rakaman aksi panas penyanyi kumpulan Peterpan, Ariel bersama pasangannya, kini digemparkan pula dengan rakaman klip video sepasang ‘kekasih’ dipercayai warga Indonesia yang bekerja di negara ini sedang melakukan hubungan seks dikesan tersebar luas di daerah ini, dengan menjadikan sebuah rumah sewa di Taman Ria Jaya, di sini, sebagai markas pelacuran.
Difahamkan, wanita berusia 20-an itu berasal dari Medan, manakala pasangannya berusia 30-an dari Lombok tanpa rasa malu merakam perbuatan mereka menggunakan kamera telefon bimbit.


Klip video yang memaparkan pelbagai aksi selama lapan minit 45 saat itu menunjukkan pasangan itu melakukan hubungan di atas lantai sebuah bilik dengan wanita itu seolah-olah dalam keadaan rela aksi lucahnya dirakam.


Wanita itu bekerja sebagai operator pengeluaran di sebuah kilang di kawasan berhampiran manakala teman lelakinya bekerja sebagai buruh binaan sudah menjalinkan hubungan sejak beberapa tahun lalu.


Seorang penduduk yang mahu dikenali sebagai Bakar, 45, berkata dia menerima rakaman klip video itu dua minggu lalu daripada seorang lelaki yang juga berasal dari Lombok.


“Saya memang kenal dengannya kerana kebetulan rumah saya dengan rumah lelaki itu tidak berapa jauh.


“Apabila melihat rakaman itu, saya terkejut kerana mengenali wanita itu kerana dia menyewa berhampiran dengan rumah saya. Kawan-kawan wanita itu memanggilnya dengan panggilan Wendy atau Shely manakala lelaki itu dikenali sebagai Kawok,” katanya yang ditemui di sini, semalam.


Bakar yang juga pesara kerajaan berkata, beliau tidak tahu tujuan sebenar rakaman aksi lucah itu sama ada untuk koleksi peribadi sebelum disebarkan pihak tertentu atau sebagai ‘promosi diri’ masing-masing.


“Berdasarkan rakaman menunjukkan wanita itu seolah-olah dalam keadaan rela aksi lucahnya dirakam dan seperti sengaja berlakon di depan kamera.


“Lebih terkejut apabila saya diberitahu ada warga emas tempatan yang ingin mengambil wanita ini sebagai isteri keduanya.


“Setakat ini, belum ada pihak membuat laporan polis berhubung penyebaran aksi lucah itu,” katanya.
Sementara itu, jurucakap polis Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kuala Muda ketika dihubungi mengesahkan hingga kini belum ada laporan dibuat berhubung penyebaran klip video lucah berkenaan.

0 ulasan :

Post a Comment

terima kasih karena berkunjung di halaman kami...